Svetaines struktura
2022-08-07

Trimito meistriškumo kursai

2022-05-03

Trimito meistriškumo kursai

2022 m. gegužės 5 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: lektorius Jonas Šilinskas meistriškumo kursų metu suteiks dalyviams reikalingų žinių ir pasidalins su jaunaisiais trimitininkais įvairiomis profesinėmis įžvalgomis, analizuos ir įvertins konkrečias technologinių problemų situacijas, ieškos interpretacinių sprendinių ir dalinsis didaktiniais patarimais.

Lektorius: Nuo 2009 metų Suomijoje gyvenantis talentingas atlikėjas trimitininkas Jonas Šilinskas yra baigęs M. K. Čiurlionio menų mokyklą, Lietuvos Muzikos ir Teatro Akademiją, dirbo daugelyje simfoninių orkestrų, įskaitant Tamperės ir Turku filharmonijas, Kuopio simfoninį ir kitus, koncertavo Japonijoje, Švedijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Lenkijoje, Italijoje, Rusijoje ir Baltijos šalyse. Šiuo metu jis užima solisto trimitininko pareigas Suomijos radijo simfoniniame orkestre ir dėsto Tamperės muzikos akademijoje. Jonas Šilinskas ne tik moko suomių studentus, bet ir vedė meistriškumo kursus Italijoje ir Pietų Korėjoje. Trimitininkas taip pat atlieka džiazo, funk, soul ir kitų stilių muziką.
Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 19 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. gegužės 4 d.

Registracija vyks iki 2022 m. gegužės 4 d.
Registracija: https://forms.gle/BWG2FU5crkTYY3TY7

Trimito meistriskumo_kursai

Fortepijono meistriškumo kursai

2022-05-03

Fortepijono meistriškumo kursai

2022 m. gegužės 3-4 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Nacionalinė M. K. Čiurlionio menų mokykla, 107 klasė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: fortepijono meistriškumo kursų metu profesorė Mūza Rubackytė pristatys konkrečius fortepijono technikos įgūdžių formavimo metodus, analizuos iškylančias problemas. Teorinė medžiaga bus tiesiogiai demonstruojama praktiškai dirbant su Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos 12 klasės fortepijono skyriaus moksleiviais.

Lektorė: Lietuvos pianistė, muzikos pedagogė, kultūros veikėja, profesorė Mūza Rubackytė yra parengusi daugiau kaip trisdešimt solo programų, trisdešimt penkis koncertus fortepijonui ir orkestrui, yra tarptautinių konkursų taaureatė: Liszto ir Bartoko pianistų konkurse Budapešte laimėjo Grand prix, Paryžiuje, konkurse „Les grands maitres francais“ („Didieji Prancūzijos meistrai“) – pirmąją premiją. M. Rubackytė dažnai koncertuoja Prancūzijoje su Tulūzos, Bretanės, Paryžiaus, Overno, Lorenės, taip pat Bazelio ir Ženevos (Šveicarija) orkestrais. Jos skambinimą dažnai transliuoja „Radio-France“, „Radio-Classique“ ir „Radio Notre-Dame“. Pianistė nuolat kviečiama į pasaulinio garso koncertų sales – Londono „Wigmore Hall“, Bonos „Beethoven Haus“, Paryžiaus „Salle Gaveau“, Amsterdamo „Concertgebouw“, Varšuvos Filharmoniją, Prahos „Rudolfium“, Tokijo „Casals Hall“, Ženevos „Victoria Hall“ ir daugelį kitų. M. Rubackytės pasirodymai vyko Niuporto, Portlendo, Hiustono, Mineapolio ir Bermudos festivaliuose.
Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Vienos dienos trukmė: 6 akad. val.
Vienos dienos kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. gegužės 2 d.

Registracija vyks iki 2022 m. gegužės 2 d.
Registracija: https://forms.gle/eNtCUNnve2BnPyeT9

fortepijono kursai_Rubackyte_1

Fagoto meistriškumo kursai

2022-04-26

Fagoto meistriškumo kursai 

2022 m. balandžio 29 d.

Pradžia: 10 val.

Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: lektorius Ignas Mažvila meistriškumo kursų metu suteiks dalyviams reikalingų žinių ir pasidalins su jaunaisiais fagotininkais įvairiomis profesinėmis įžvalgomis, analizuos ir įvertins konkrečias situacijas, ieškos sprendinių ir dalinsis didaktiniais patarimais.

Lektorius: Ignas Mažvila mokėsi Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje (mokyt. Alfonsas Ančerevičius), studijavo Malmės muzikos akademijoje (prof. Asgerį Svendseną), Berlyno menų universitete (prof. Eckartu Hübneriu) ir Manheimo universitete (prof. Ole Kristian Dahl). 

Ignas Mažvila yra trijų Lietuvos nacionalinių pučiamųjų instrumentų konkursų laureatas (1999, 2001 ir 2003 m.). Tarptautiniame kamerinės muzikos konkurse Klaipėdoje jis pelnė diplomą ir specialųjį prizą už geriausią šiuolaikinės muzikos atlikimą. 2004 m. Kijeve, Ukrainoje, fagotų konkurse „XXI amžiaus menas“ laimėjo I premiją. 2011 m. su medinių pučiamųjų kvintetu „Mažvilos vėjai“ laimėjo II premiją Danijos nacionaliniame P2 kamerinės muzikos konkurse.

2003 m., 2004 m. ir 2005 m. dalyvavo prof. Asger Svendsen, 2007 m. Klaus Thunemann, 2008 m. prof. Eckart Hübner ir prof. Georg Klütsch, o 2011 m. prof. Dag Jensen meistriškumo kursuose.

Igno Mažvilo profesinė patirtis: 2004-2005 m. jis buvo Kauno miesto simfoninio orkestro pagrindinis fagotas, 2005-2006 m. Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro orkestro ir Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro pagrindinis fagotas, 2007-2008 ir 2010 m. Malmės operos orkestro pagrindinis fagotas. Nuo 2010 m. Ignas yra Danijos kamerinio orkestro pagrindinis fagotas, o nuo 2016 m. Kristiansando simfoninio orkestro pagrindinis fagotas.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai

Trukmė: 6 akad. val.

Kaina: 19 eur.

Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624

Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. balandžio 28 d.

Registracija vyks iki 2022 m. balandžio 28  d.

Registracija: https://forms.gle/bittvRDbLWRE3djA9 

Fagoto meistriskumo_kursai

Fagoto meistriškumo kursai 
2022 m. balandžio 29 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė
Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai
Anotacija: lektorius Ignas Mažvila meistriškumo kursų metu suteiks dalyviams reikalingų žinių ir pasidalins su jaunaisiais fagotininkais įvairiomis profesinėmis įžvalgomis, analizuos ir įvertins konkrečias situacijas, ieškos sprendinių ir dalinsis didaktiniais patarimais.
Lektorius: Ignas Mažvila mokėsi Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje (mokyt. Alfonsas Ančerevičius), studijavo Malmės muzikos akademijoje (prof. Asgerį Svendseną), Berlyno menų universitete (prof. Eckartu Hübneriu) ir Manheimo universitete (prof. Ole Kristian Dahl). 
Ignas Mažvila yra trijų Lietuvos nacionalinių pučiamųjų instrumentų konkursų laureatas (1999, 2001 ir 2003 m.). Tarptautiniame kamerinės muzikos konkurse Klaipėdoje jis pelnė diplomą ir specialųjį prizą už geriausią šiuolaikinės muzikos atlikimą. 2004 m. Kijeve, Ukrainoje, fagotų konkurse „XXI amžiaus menas“ laimėjo I premiją. 2011 m. su medinių pučiamųjų kvintetu „Mažvilos vėjai“ laimėjo II premiją Danijos nacionaliniame P2 kamerinės muzikos konkurse.
2003 m., 2004 m. ir 2005 m. dalyvavo prof. Asger Svendsen, 2007 m. Klaus Thunemann, 2008 m. prof. Eckart Hübner ir prof. Georg Klütsch, o 2011 m. prof. Dag Jensen meistriškumo kursuose.
Igno Mažvilo profesinė patirtis: 2004-2005 m. jis buvo Kauno miesto simfoninio orkestro pagrindinis fagotas, 2005-2006 m. Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro orkestro ir Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro pagrindinis fagotas, 2007-2008 ir 2010 m. Malmės operos orkestro pagrindinis fagotas. Nuo 2010 m. Ignas yra Danijos kamerinio orkestro pagrindinis fagotas, o nuo 2016 m. Kristiansando simfoninio orkestro pagrindinis fagotas.
Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 19 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. balandžio 28 d.
Registracija vyks iki 2022 m. balandžio 28  d.
Registracija: https://forms.gle/bittvRDbLWRE3djA9 

Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojų parengtų ir išleistų metodinių leidinių pristatymas

2022-04-20

Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojų parengtų ir išleistų leidinių pristatymo renginyje, kurio metu bus pristatyti net šeši nauji skirtingo pobūdžio Muzikos skyriaus mokytojų darbai, išleisti nuo praėjusių metų pavasario:

  • interaktyvus "Sibelius 8 natų teksto rinkimo pradmenų" instrukcijų rinkinys, kurį parengė Algirdas Kiškis
  • Audronės Jakimavičienės sudarytas "Solfedžio II klasei" vadovėlis iš tęstinės solfedžio vadovėlių pradinukams serijos, kurį sudarė ir redagavo Laura Riškevičienė
  • dvikalbis "Lietuvių-anglų muzikinių terminų teminis žodynėlis", kurio autorius Viktoras Bakys
  • pradinio ugdymo muzikos pamokoms skirtas Loretos Zinkevičienės sukurtas metodinių priemonių-žaidimų rinkinys (3 dalys)
  • Jonės Janiukštienės sudarytas gamų ir etiudų rinkinys „Gamos ir etiudai mažiesiems“
  • Jurgio Juozapaičio kūrinių rinkinys pianistams „Pasakos fortepijonui“, kurį sudarė ir redagavo Dr. Ugnė Antanavičiūtė-Kubickienė

Renginys bus transliuojamas internetu, stebėti tiesioginę transliaciją internetu galima bus paspaudus šią nuorodą: https://youtu.be/OBfIoJKeOAM

2022-04-21 renginys


Paskaitų ciklas tema „Fortepijono menas Lietuvoje: kontekstai, sulyginamieji aspektai, interpretaciniai kanonai“

2022-04-20

Paskaitų ciklas tema „Fortepijono menas Lietuvoje: kontekstai, sulyginamieji aspektai, interpretaciniai kanonai“

2022 m. balandžio 13 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Konferencijų salė

Renginio programa

10 val. Lietuvos muzikos ir teatro akademijos docentės dr. Laimos Budzinauskienės paskaita tema
„XIX a. - XX a. pr. vargonininkai ir pianistai Vilniuje: personalijos, veikla ir repertuaras“

11 val. Vytauto Didžiojo universiteto, Švietimo akademijos docentės Šviesė Čepliauskaitės paskaita tema
„Sujungti Lietuvos ir muzikos: Vladas Perlemuter ir Birutė Vainiūnaitė”

12 val. Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojos ekspertės Alos Bemdoraitienės paskaita tema
„Stasio Vainiūno pianistiniai ir pedagoginiai principai“

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 4 akad. val.
Registracija: https://forms.gle/moj5JexyBumYVsZm7

fmlt

Nuotolinis seminaras ir meistriškumo kursai „Vieningo interpretavimo paieškos kamerinio ansamblio repeticijoje“

2022-03-31

Nuotolinis seminaras ir meistriškumo kursai „Vieningo interpretavimo paieškos kamerinio ansamblio repeticijoje“

2022 m. balandžio 6 d.
Pradžia: 13 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: seminare ir meistriškumuose kursuose lektorius dr. Vytenis Gurstis teoriškai aptars ir praktiškai pritaikys sėkmingos kamerinio ansamblio repeticijos eigos aspektus: individualią savistabą, ansamblio komunikaciją, bendros interpretacijos paieškas, sklandų atlikimą.

Lektorius: dr. Vytenis Gurstis (fleita) yra Londono Karališkosios, Kelno ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijų absolventas, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos meno daktaras. Groja Lietuvos Nacionaliniame operos ir baleto teatro orkestre, ansamblyje Synaesthesis, duete H2F. Dėsto Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje ir Balio Dvariono dešimtmetėje muzikos mokykloje. Muzikiniai interesai apima atlikimo ir mokymosi psichologiją, psichosomatinį kūno valdymą bei tarpdisciplinines praktikas.
Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 16 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. balandžio 4 d.

Registracija vyks iki 2022 m. balandžio 4 d.
Registracija: https://forms.gle/LVfLD1Xs87b4K176A

kamerinio afisa3

Nuotoliniai arfos meistriškumo kursai

2022-03-28

Nuotoliniai arfos meistriškumo kursai

2022 m. kovo 31 d.
Pradžia: 14 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: meistriškumo kursų metu arfininkė Veronika Lemishenko (Ukraina) išanalizuos ir paaiškins kokios turėtų būti taisyklingos rankų padėtys, kūno laikyseną, pirštų, riešo ir alkūnės judesiai grojimo arfa metu. Meistriškumo kursų metu bus kalbama ir apie arfos kūrinių mokymosi būdus, repertuaro pasirinkimo galimybes mokykliniame amžiuje nuo baroko iki XXI amžiaus.

Lektorė: arfininkė Veronika Lemishenko (Ukraina) mokėsi Charkovo aukštojoje muzikos mokykloje pas profesorę Larisą Klievcovą. Savo profesinę kvalifikaciją tobulino ir meistriškumo kursuose, kuriuos vedė Isabelle Moretti, Isabelle Perrin, Chantal Mathieu, Skaila Kanga, Naoko Yoshino, Anna Loro ir kt. Veronika Lemishenko yra tarptautinių arfos konkursų Prancūzijoje, Ispanijoje, Jungtinėje Karalystėje, Ukrainoje, Čekijoje, Bulgarijoje, Rusijoje, Graikijoje, Singapūre laureatė ir tarptautinių muzikos festivalių „La Folle Journee“, „HarpMasters Festspiele“ (Šveicarija), „Lisboa Harp Seminar“ (Portugalija), „Camac Festival“ (Prancūzija) kviestinė solistė. 2017 metais ji koncertavo duetu su Chantal Mathieu 13 – ajame pasauliniame arfos kongrese Honkonge. 2018 metais Veronika Lemishenko grojo debiutinį rečitalį Karališkojoje muzikos akademijoje Jungtinėje Karalystėje.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 18 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. kovo 29 d.

Registracija vyks iki 2022 m. kovo 29 d.
Registracija: https://forms.gle/j6RUxwL1zNBgybLW9

arfa kursai

Nuotoliniai fleitos meistriškumo kursai

2022-03-14

Nuotoliniai fleitos meistriškumo kursai

2022 m. kovo 17 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: meistriškumo kursų metu lektorė analizuos kūrinio muzikinio žanro, charakterio, turinio ir stiliaus ypatumus. Aptars garso kokybės bei atlikimo technikos klausimus.

Lektorė: Fleitininkė Miglė Astrauskaitė savo muzikinį kelią pradėjo Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje Ulos Čaplikaitės klasėje. Būdama šešiolikos metų ji vedama meilės muzikai išvyko į Paryžių, kur studijavo Philippe Lesgourgues klasėje bei įgijo bakalauro laipsnį Pole supérieur de Paris Boulogne Billancourt Frédéric Chatoux fleitos klasėje. Šiuo metu ji tęsia magistro studijas Haute Academie des Arts du Rhin Sandrine François fleitos klasėje.
Miglė Astrauskaitė yra daugelio konkursų laureatė: III premija Concours International du Jeune flutiste Prancūzijoje, I premija Tarptautiniame Karlo Stralio konkurse Jaunasis fleitininkas Latvijoje, II premija Concours Bellan Prancūzijoje ir kt. Miglė Astrauskaitė tobulinosi Philippe Bernold, Denis Bouriakov, William Bennett, Vincent Lucas, Seiya Ueno meistriškumo kursuose. Už pasiekimus muzikos srityje Miglė Astrauskaitė 2012 metais buvo apdovanota Lietuvos respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės.
Miglė Astrauskaitė aktyviai koncertuoja solo ir kamerinių ansamblių bei orkestrų sudėtyje. Jos pasirodymus galima išgirsti Lietuvos Nacionalinės Filharmonijos, Paryžiaus Nacionalinės filharmonijos, Paryžiaus Nacionalinės Operos, Salle Cortot, Petit Palais koncertų salėse. Miglė Astrauskaitė yra kviečiama groti Paryžiaus Nacionalinės Operos orkestro sudėtyje. 2022 m. kovo – gegužės mėnesiais ji pavaduos orkestro solo fleitininką balete „Bajaderė“. Ji taip pat aktyviai koncertuoja ir Duo Nida sudėtyje kartu su violončelininku Jordan Costard. Šiuo metu vysto elektroninės muzikos projektą su Koboi sound ir Rambo music Paryžiuje.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 18 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. kovo 15 d.

Registracija vyks iki 2022 m. kovo 15 d.
Registracija: https://forms.gle/DUvovptUc67U83ka9

M.A.fleitos.kursai

Caroline Stinson (JAV) nuotoliniai violončelės meistriškumo kursai

2022-03-02

Caroline Stinson (JAV) nuotoliniai violončelės meistriškumo kursai

2022 m. kovo 8 d.
Pradžia: 9.30 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka, Konferencijų salė

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: meistriškumo kursų metu lektorė Caroline Stinson (JAV) aptars mokymo griežti violončele ugdymo turinio aktualijas, pristatys naujausius mokymo metodus, kuriuos paaiškins ir įtvirtins konkrečioje darbo su mokiniais situacijoje.

Lektorė: violončelininkė Caroline Stinson yra kilusi iš Kanados, tačiau savo kaip solistės ir kamerinės muzikos atlikėjos karjerą ji prasidėjo Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Tarptautinį pripažinimą pelniusio Ciompi styginių kvarteto violončelininkė ir Duke universiteto Šiaurės Karolinoje docentė Caroline Stinson yra kviečiama koncertuoti visame pasaulyje. Ji yra koncertavusi Carnegi ir Zankel salėse, Lincoln centro Alice Tully salėje, Bargemusic, Le Poisson Rouge Niujorke, Bostono Gardner, Vašingtono D. C. Smithsonian muziejuose Koelner filharmonijoje, Liucernos Lucerne festivalyje, Cité de la Musique, Centennial ir Winspear centruose Kanadoje. Dėstytojos karjerą Caroline Stinson pradėjo 2000 m. Pensilvanijos (JAV) universitete. 2004-2013 m. violončelę ir kamerinę muziką ji dėstė Syracuse universitete (JAV), 2009-2018 m. dėstė ir Juilliard mokykloje Niujorke. Caroline Stinson nuolat rengia meistriškumo kursus Šiaurės Amerikoje, Meksikoje ir Europoje.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 akad. val.
Kaina: 19 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. kovo 6 d.

Registracija vyks iki 2022 m. kovo 6 d.
Registracija: https://forms.gle/59STTvWXkvWPfXkX8

CarolineStinson

Nuotolinis seminaras „Fiziologinės įtampos griežiant smuiku: kylančios problemos, priežastys ir prevencija“

2022-02-15

Nuotolinis seminaras „Fiziologinės įtampos griežiant smuiku: kylančios problemos, priežastys ir prevencija“

2022 m. vasario 23 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Konferencijų salė, virtuali mokymo(si) aplinka

Dalyviai: muzikos mokytojai, smuiko mokytojai, aukštųjų mokyklų studentai.

Anotacija: viena iš labai svarbių priežasčių, trukdančių smuikininkui pasiekti norimo rezultato, yra įvairiausios įtampos, kurios ne tik sukelia griežimo technikos problemas, bet ir yra viena pagrindinių įvairių skausmų, pasitempimų, uždegimų priežasčių. Bet kokia nebūtina, perteklinė įtampa įtakoja raumenų veiklą, raumenys tampa neelastingi, nepaslankūs, sunkiau prisitaiko. Kovojant su šia problema neužtenka stengtis atsipalaiduoti, tačiau labai svarbūs yra sąmoningi, konkretūs, tikslingi veiksmai. Seminaro metu bus kalbama ne tik apie raumenų veiklos principus, bendras įtampas bei jų priežastis, bet ir apie konkrečių raumenų grupių atpalaidavimą, pateikiami pavyzdžiai bei patarimai, kaip išvengti pasitempimų ar uždegimų. Antroje seminaro dalyje meistriškumo pamokų metu lektorė analizuos kūrinio muzikinio žanro, charakterio, turinio ir stiliaus ypatumus, aptars garso kokybės bei atlikimo technikos klausimus.

Lektorė: prof. Rūta Lipinaitytė-Savickienė yra daugelio tarptautinių konkursų laureatė, R. Lipinaitytė kaip solistė grojo su Lietuvos nacionaliniu, Drezdeno, Brno, Kataro filharmonijų, Kroatijos radijo ir televizijos simfoniniais orkestrais, „Kremerata Baltica“, Lietuvos, Šv. Kristoforo, VDU, Klaipėdos, Šiaulių, Talino, Archangelsko, „Accademia d’Archi Arrigoni“ ir Maskvos „Metų laikai“ kameriniais orkestrais, ansambliu „Musica humana“, orkestru „Trimitas“. 2020 m. smuikininkė pelnė „Auksinio disko“ apdovanojimą geriausio metų solisto instrumentininko kategorijoje. R. Lipinaitytė-Savickienė yra daugelio Lietuvos kompozitorių kūrinių pirmoji atlikėja, jai savo muziką yra paskyrė kompozitoriai A. Martinaitis, J. Tamulionis, J. Juozapaitis, M. Salynas.
Lietuvos radijo fonduose yra per 40 R. Lipinaitytės-Savickienės įrašų, smuikininkė grojo įrašant įvairias kompaktines plokšteles. 2022 m. pradžioje tarptautinė įrašų kompanija „Ondine“ išleido kompaktinę plokštelę „Seasons and Serenades“ su smuikininkės atliekamu A. Martinaičio Koncertu smuikui ir orkestrui „Trijų M'art komedijų sezonai“.
18 metų R. Lipinaitytės-Savickienės veikla buvo neatskiriama nuo „Kremerata Baltica“, ji buvo „Kremerata Baltica“ seksteto narė. Kaip koncertmeisterė ji dažnai kviečiama koncertuoti su žymiais orkestrais, tarp kurių – J. Bašmeto festivalio kamerinis orkestras „East-West“, Teodoro Currentzio vadovaujamas „MusicAeterna“, Štutgarto SWR simfoninis, Lietuvos kamerinis orkestrai. 2022 m. R. Lipinaitytė-Savickienė kaip solistė ir koncertmeisterė su orkestru „Eesti sinfonietta“ koncertuos žymioje Vienos salėje „Konzerthaus“.
Šiuo metu R. Lipinaitytė-Savickienė yra LMTA profesorė ir Styginių instrumentų katedros vedėja, dažnai kviečiama vesti smuiko meistriškumo kursus Lietuvoje ir užsienyje, dalyvauti įvairių konkursų vertinimo komisijų darbe. Tarp jos studentų yra nacionalinių ir tarptautinių smuikininkų konkursų laureatų.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Seminaro trukmė: 6 ak. val.
Kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624

Registracija vyks iki 2022 m. vasario 21 d.
Registracija: https://forms.gle/y2VkD1i5JrK792RM7

seminaras smuikas

 

Motiejaus Bazaro paskaitų ciklas „Populiariosios muzikos stilių integracija ir sintezė“

2022-02-02

Motiejaus Bazaro paskaitų ciklas

„Populiariosios muzikos stilių integracija ir sintezė“

2022 m. vasario 14 d.
Pradžia: 10 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: Keliaudami per muzikos klodus visada rasime kūrinių, turinčių simbolinę reikšmę. Jie žymi naujos eros pradžią arba apibendrina laikmečio patirtis ir pasiekimus. Vieno iš esmingiausių XX a. muzikinio modernizmo krypčių, neoklasicizmo, charakteringas bruožas – sangrąža į baroko ir klasicizmo epochų stilistiką, sąskambius, formas, žanrus ir technikas. Vienas iš aktualių šio stiliaus fortepijoninės muzikos momentų – parašyti polifoninį ciklą, atitinkantį Johanno Sebastiano Bacho „Gerai temperuotą klavyrą“. Ši idėja buvo gaji tarp neoklasicizmą puoselėjančių kompozitorių – pirmasis tai padarė Paul Hindemithas, 1942 metais sukūręs polifoninį ciklą fortepijonui „Ludus Tonalis“. Beveik po dešimtmečio panašų užmojį įgyvendino Dmitrijus Šostakovičius (24 preliudai ir fugos, 1950-1951), dar vėliau Rodionas Ščedrinas (24 preliudai ir fugos, 1964-1970).
„Ludus tonalis“ – vienas konceptualiausių ir koncentruočiausių polifoninių ciklų fortepijonui. Kūrinį sudaro 12 fugų rinkinys (po vieną kiekvienai tonacijai), 11 jas jungiančių ir moduliuojančių interliudų, o visas ciklas įrėmintas preliudu ir postliudu. Daugialypiškumas, daugiareikšmiškumas – tokie epitetai labiausiai tiktų, norint keliais žodžiais apibūdinti šį kūrinį. Pradėkime nuo pavadinimo, apibrėžiančio jo muzikinių teorijų ir kompozicijos santykį, naudojant lakonišką lotynų kalbos žodžių junginį, kurio vertiniai į kitas kalbas, išryškina pastarosios lankstumą, pasireiškiantį gausiomis aiškinimo galimybėmis bei dviprasmybėmis. Ludus gali būti išverstas arba kaip „žaidimas“, arba kaip „mokymo vieta“. Žodis Tonale kildinamas iš tono, kuris gali reikšti arba muzikos tono, arba vaizduojamojo meno kūrinio „toną“. „Tonalumo žaidimas“, „Muzikos taisyklių mokykla“, „Garsų žaismas“ ar net „Vaizdų žaidimas“ – tai tik keletas iš daugelio galimų variantų, pateikiančių skirtingas interpretacijas Hindemitho daugialypei kompozicijai nagrinėti.
Šiame kūrinyje modernizmo (neoklasicizmo) pasiekimai ir naujovės puikiai dera su nemariomis šimtametėmis Vakarų muzikos tradicijomis ir tiesomis. Kartu tai yra ir kompozitoriaus puoselėtų idėjų triumfas – „Ludus Tonalis“ daugeliu aspektų yra esminis teorinių ir pedagoginių principų, išdėstytų Paul Hindemitho knygoje „Muzikinės kompozicijos amatas“ (The Craft of Musical Composition, 1937), apraiška. Baroko laikotarpio kompozicijos metodų derinimas su modernia muzikos kalba nėra paprasčiausias šiuolaikinės harmonijos ir klasikinių formų gretinimas. Iš tikrųjų Hindemithas „Muzikinės kompozicijos amato“ išvadoje tvirtina, kad visų stilių ir laikotarpių muziką galima analizuoti jo siūlomais metodais. Šis požiūris, savo prielaida teigiantis esminę istorinių muzikos stilių lygybę, pasireiškia kaip kompozicinė kalba, kuri susilieja su visa Vakarų klasikinės muzikos istorijos esybe.
Koncentruotas ir kartais lakoniškas muzikos skambesys toli gražu neužgožia idėjų žaismingumo. Hindemitho terminas ludi (žaidimai) vartojamas ne tik muzikos skambesio prasme, bet į žaidimus įtraukiant ir vaizdinį natų pavidalą. Tad kurinyje apstu grafinio žaismo pavyzdžių, tarkim, simetriška-veidrodinė „Fuga Tertia in F“ arba postliudas, kuris yra preliudo retroinversija – tiesiog aukštyn kojomis apverstas preliudas, grojamas nuo pabaigos į pradžią.
Tai yra tik keletas nuotrupų iš kūrinyje glūdinčios idėjų gausos – vien ko verta savita garsų ryšio koncepcija, nulemianti tonalumo, atonalumo ir sąskambių pobūdį. Neabejotina, jog Paul Hindemitho „Ludus Tonalis“ – XX a. muzikinio moderno ekvivalentas J. S. Bacho „Gerai temperuotam klavyrui“.
Pirmosios paskaitos metu remiantis Paul‘o Hindemitho „Ludus Tonalis“ bei „The Craft of Musical Composition“, supažindinsime dalyvius su kompozitoriaus muzikos kalbos idėjomis ir specifika, analizuosime Paul‘o Hindemitho „Ludus Tonalis“ stilių, charakteringus bruožus, struktūrą, sąsajas su baroko žanrais.

Lektorius: Šis talentingas pianistas akylesniems melomanams žinomas dėl įvairiapusiškų muzikinių interesų ir įvairios veiklos, dažniau pastebimas ne tik akademiniuose koncertuose, bet ir džiazo ar elektroninės muzikos vakaruose.
Motiejus Bazaras gimė 1987 metais muzikų šeimoje. Pirmieji muzikiniai įgūdžiai susiformavo namuose, kurie vėliau buvo tobulinami chorinio dainavimo mokykloje „Varpelis“, J. Naujalio muzikos gimnazijoje (mokyt. Rymantė Šerkšnytė), J. Gruodžio konservatorijoje (mokyt. Sonata Bielionytė), Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pas profesorius Zbignevą Ibelhauptą ir Sergejų Okruško, Hamburgo aukštojoje muzikos mokykloje pas legendinį pianistą profesorių Volkerį Banfieldą. 2012-2017 m. pianistas studijavo menų doktorantūroje Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje profesoriaus Petro Geniušo klasėje, moksliniam darbui vadovavo dr. prof. Rūta Stanevičiūtė-Kelmickienė.
Motiejus Bazaras taip pat domisi ir kamerine muzika. Yra dalyvavęs festivaliuose su įvairių sudėčių ansambliais ir laimėjęs keletą tarptautinių konkursų. Motiejaus ir Mykolo Bazarų fortepijoninis duetas gyvuoja nuo mažens. Sukaupta nemažai repertuaro, kuris ne kartą buvo įvertintas konkursuose ir festivaliuose. Didelio pasisekimo sulaukė bendras projektas C. Orff oratorija „Carmina Burana“ kartu su Kauno valstybiniu choru, solistais bei mušamųjų grupe. Naujausias darbas – 2021 metais išleistas albumas „[Ne] Žaidimai“, kuriame duetas įrašė dar niekada neskambėjusius lietuvių kompozitorių kūrinius šiai sudėčiai.
Pianistas turi nemažai patirties grojant su įvairiais orkestrais. Yra surengęs pasirodymų su Kauno, Lietuvos, Talino kameriniais orkestrais, Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru, Kauno miesto simfoniniu orkestru, Latvijos nacionaliniu simfoniniu orkestru bei Plovdivo (Bulgarija) simfoniniu orkestru. Labai aktualūs pasirodymai skleidžiant lietuvišką muziką: 2019 m. festivalyje „Iš arti“ kartu su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru atliktas kompozitoriaus Jono Jurkūno koncertas fortepijonui ir orkestrui „Robotai ir žiedlapiai“; 2020 m. kartu su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, diriguojamu Modesto Pitrėno, atliktas Vytauto Bacevičiaus Pirmasis koncertas fortepijonui ir orkestrui Op. 12 „Lietuviškomis temomis“. Motiejaus Bazaro pasiekimai fortepijoninės muzikos srityje puikiai įvertinti daugiau nei 20-yje tarptautinių konkursų, iš kurių reikšmingiausi: tarptautinis konkursas „Jaunasis muzikas“ Taline 1998 m. (I vieta), tarptautinis konkursas „Konzerteum“ Atėnuose 1998 m. (II vieta), tarptautinis konkursas „Pro Piano Romania“ Bukarešte 1999 m. (I vieta), tarptautinis konkursas „Berlingske Tidende“ Kopenhagoje 2000 m. (II vieta), tarptautinis konkursas „Gradus ad Parnassum“ Kaune 2001 m. (III vieta), tarptautinis N. Rubinstein pianistų konkursas Paryžiuje 2002 m. (Grand Prix), tarptautinis B. Dvariono pianistų konkursas Vilniuje 2002 m. (Grand Prix), tarptautinis konkursas „Olimpo Musicale” Kaune 2005 m. (Grand Prix), tarptautinis S.Vainiūno pianistų ir kamerinių ansamblių konkursas Vilniuje 2010 m. (I vieta), tarptautinis M. K. Čiurlionio pianistų ir vargonininkų konkursas Vilniuje 2011 m. (diplomas), tarptautinis J. Vitolio pianistų konkursas Rygoje 2013 m. (II vieta), tarptautinis M. K. Čiurlionio pianistų ir vargonininkų konkursas Vilniuje 2015 m. (diplomas).
Dėl reiklumo sau, puikaus instrumento valdymo, stiliaus ir muzikinių partnerių supratimo, pianistas noriai kviečiamas groti su įvairių muzikinių krypčių kolektyvais. Aistra džiazui, rokui ir kitiems muzikos stiliams skatina rinktis universalaus menininko-atlikėjo kelią. Su įvairiais projektais bei grupėmis dalyvavo dešimtyje „Kaunas Jazz“ festivalių. Motiejus yra atviras naujoms muzikinėms idėjoms, domisi ir gilinasi į skirtingus specifinius stilius, taip pat skiria daug dėmesio ir energijos lietuviškos akademinės muzikos sklaidai ir populiarinimui. Kartu su savo broliais Mykolu ir Benediktu sukurtas trio „#sotuskaunomuzikai“ įkūnyja deklaruojamas muzikines vertybes. Taip pat broliai Bazarai yra vienintelio Baltijos šalyse esančio salsos orkestro „Baltic Salsa Orchestra“ nariai.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 4 akad. val.
Kaina: 10 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. vasario 11 d.

Registracija vyks iki 2022 m. vasario 11 d.
Registracija: https://forms.gle/QFQvqBY7Lvpy4W95A

M. Bazaro_afisa

Nuotoliniai smuiko meistriškumo kursai

2022-02-01

Nuotoliniai smuiko meistriškumo kursai

2022 m. vasario 10 d.
Pradžia: 12 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: meistriškumo kursų metu lektorė analizuos kūrinio muzikinio žanro, charakterio, turinio ir stiliaus ypatumus. Aptars garso kokybės bei atlikimo technikos klausimus.

Lektorė: Inga Gylytė yra Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos smuiko mokytoja ekspertė, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos kamerinio ansamblio katedros docentė. Inga Gylytė mokėsi Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje, studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, (prof. R. Katiliaus smuiko klasėje, prof. K. Kalinauskaitės kamerinio ansamblio klasėje, R. Kulikausko kvarteto klasėje). 1997 m. buvo pakviesta į Tarptautinį kamerinį orkestrą Kremerata Baltica (vadovas Gidon Kremer), dirbo ir Lietuvos kameriniame orkestre (vadovas Sergej Krylov). Inga Gylytė yra tarptautinių ir respublikinių muzikos festivalių dalyvė, respublikinių jaunųjų atlikėjų kamerinių ansamblių konkursų diplomantė ir laureatė.
Inga Gylytė Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje dirba nuo 2001 m. Jos mokiniai yra respublikinių ir tarptautinių prestižinių konkursų diplomantai ir laureatai. Inga Gylytė nuolat dalinasi savo profesine patirtimi, rengia koncertus, organizuoja ir veda seminarus bei meistriškumo kursus.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai

Trukmė: 6 akad. val.

Kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. vasario 8 d.

Registracija vyks iki 2022 m. vasario 8 d.
Registracija: https://forms.gle/t8ooXdtDE6SR6SNi6

afisa

Nuotolinis seminaras „Taisyklingas judesys muzikos atlikime“

2022-01-25

Nuotolinis seminaras „Taisyklingas judesys muzikos atlikime“

2022 m. vasario 9 d.
Pradžia: 16.00-17.30 val.
Vieta: Virtuali mokymo(si) aplinka
Seminaras vyks anglu kalba su vertimu į lietuvių kalbą

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: „Body Mapping“ yra sąmoningas kūno pažinimas, koregavimas ir tobulinimas, siekiant sukurti efektyvų ir koordinuotą judėjimą. Šios technikos išmanymas leidžia bet kuriam muzikantui groti kiek įmanoma natūraliau. Praktinį “Body Mapping” pritaikymą muzikos srityje sukūrė William Conable, Ohajo valstijos universiteto muzikos mokyklos violončelės profesorius. Jis pastebėjo, kad mokiniai juda pagal tai, kaip jie galvoja ir kokia jų kūno sandara yra, o ne pagal tai, kaip jie iš tikrųjų yra sudaryti. Kai mokinių judėjimas grojant tampa pagrįstas tiesioginiu mokinių suvokimu apie savo tikrąją struktūrą, jis tampa efektyvus, išraiškingas ir tinkamas muzikavimui.
Seminaro metu lektorė Amy Likar apžvelgs esminius „Body Mapping“ technikos ypatumus ir jos taikymo galimybes ugdymo procese, atskleis kūno suvokimo ir valdymo svarbą mokantis groti ir grojant fleita, analizuos konkrečias situacijas, kurios ateityje galėtų padėti atrasti taisyklingą kūno judėjimą grojant fleita.

Lektorė: Amy Likar (fleita/JAV)
Amy Likar fleitininkės karjerą pradėjo tuomet, kai pati bandė atsigauti po streso sukeltų traumų ir pradėjo domėtis sveikatingumo bei geros savijautos klausimais. Amy Likar gilinosi į Aleksandro techniką ir „Body mapping“ techniką bei įgytas žinias įtraukė į fleitos mokymą, kamerinio muzikavimo mokymą. Ugdydama mokinių fizinį lengvumą, buvimą ir pasitikėjimą savimi, ji padeda jiems atskleisti savo muzikinį potencialą. Būdama Kūno kartografijos mokymo asociacijos direktorė, Amy Likar parengė, licencijavo ir konsultavo daugiau kaip 40 specialistų. Amy Likar yra fleitos dėstytoja Kalifornijos Sent Marijos koledže. Amy Likar yra ir Ouklando simfoninio orkestro narė. Svarbiausi atlikėjos karjeros įvykiai: kritikų pripažinimą pelniusi Martino Rokeacho koncerto pikolo fleitai ir orkestrui premjera, taip pat Valerie Coleman, Michaelo Stephenso, Donaldo Sloano ir Danielio Felsenfeldo solinių ir kamerinių kūrinių premjeros.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 2 ak. val.
Kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki 2022 m. vasario 8 d.

Registracija vyks iki 2022 m. vasario 8 d.
Registracija: https://forms.gle/uGBfZYzkaCGHrp2Q9

2022-02-09 afisa

Nuotoliniai fleitos meistriškumo kursai

2021-11-24

Nuotoliniai fleitos meistriškumo kursai

2021 m. gruodžio 9 d.
Pradžia: 13 val.
Vieta: Zoom mokymo(si) aplinka

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: Šie meistriškumo kursai yra dalis IV-ojo nacionalinio Algirdo Budrio medinių pučiamųjų instrumentų solistų konkurso dalis. Jų metu kartu su lektore Silvija Ščerbavičiūte aptarsime šiam konkursui besiruošiančių mokinių programas. Taip pat didelis dėmesys bus skiriamas privalomų konkurso kūrinių atlikimo analizei. Lektorė dalinsis savo įžvalgomis bei patirtimi kūrinių interpretacijos ir atlikimo technikos klausimais.

Lektorė: Silvija Ščerbavičiūtė studijavo Karališkoje Muzikos Akademijoje Londone (RAM), kurioje įgijo muzikos bakalauro laipsnį ir laimėjo Regency apdovanojimą už išskirtinius pasiekimus akademijoje. Fleitininkė studijavo Michael Cox klasėje, piccolo fleitos subtilybių sėmėsi pas Patricia Morris ir Helen Keen. Taip pat studijavo baroko fleitos discipliną Liza Beznosiuk klasėje. Paskutinio kurso metu, Silvija laimėjo Karališkos Muzikos Akademijos Patrons apdovanojimą, kuris suteikė jai galimybę surengti rečitalį prestižėje Wigmore Hall kamerinės muzikos salėje Londone. Gyvendama Londone Silvija dirbo Filharmonijos Orkestre, BBC Simfoniniame Orkestre, London Mozart Players bei Londono Sinfonietta, kur turėjo galimybę pažinti modernios muzikos pasaulį. Nuo vasario 2021 metų, Silvija Ščerbavičiūtė yra RTE Concert Radijo Orkestro Dubline pirmoji fleita ir persikėlė gyventi į Airiją. Fleitininkė buvo Londono Filharmonijos Orkestro bei Southbank Sinfonia orkestro akademijų narė, kur turėjo galimybę tobulintis orkestrinio atlikimo, o taip pat ir edukacinių projektų darbe su vaikais, patirtį. Dėstymas užėmė lygiai tokią pačią svarbią vietą Silvijos karjeroje kaip ir profesionalus grojimas, tad 2016 metais, būdama Aspen Music Festivalio narė, Kolorade (JAV), Silvija dalyvavo PALS Young Learners vaikų mokymo programoje, vėliau vedė meistriškumo kursus Malaizijoje bei Jungtinėje karalystėje. Buvusi Chetham‘s muzikos mokykloje (Mančesteris, Didžioji Britanija) bei Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokinė, Silvija viliasi perduoti sukauptas žinias bei meilę muzikai ateities kartoms, tad nuo 2014 metų dėsto ir privačiai.


Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 ak. val.
Kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki gruodžio 7 d.

Registracija vyks iki 2021 m. gruodžio 7 d.
Registracija: https://forms.gle/k5c8YpRW7s8xrU9i9

Afisa S._Scerbaviciutes

Nuotoliniai Violončelės meistriškumo kursai

2021-11-19

Nuotoliniai Violončelės meistriškumo kursai

2021 m. gruodžio 6-7 d.
Pradžia: gruodžio 6 d. 11-15 val. gruodžio 7 d. 10-14 val.
Vieta: Zoom mokymo(si) aplinka

Dalyviai: meninio ugdymo pedagogai, aukštųjų mokyklų studentai

Anotacija: meistriškumo kursų metu lektorius Eriks Kiršfelds analizuos mokymo griežti violončele ugdymo turinio aktualijas, aptars iškylančias problemas ir pristatys mokymo griežti violončele metodus, teorines žinias įtvirtins konkrečioje darbo su mokiniais situacijoje.
Lektorius: Eriks Kiršfelds baigė Latvijos muzikos akademiją (prof. Eleonora Testeleca ir prof. Maris Villerušs) ir Bazelio muzikos akademiją (prof. Ivan Monighetti). Lektorius turi skirtingų orkestrų koncertmeisterio ir violončelių grupės vadovo patirties („Kremerata Baltica“, Liepojos „Amber Sound“ simfoniniai orkestrai, Latvijos filharmonijos kamerinis orkestras, „Amsterdam Sinfonietta“, „Sinfonietta Riga“ ir kt.) yra Latvijos didžiojo muzikos apdovanojimo laureatas (2009 m.). Eriks Kiršfelds nuolat dalyvauja įvairiuose kamerinių ansamblių ir šiuolaikinės muzikos projektuose, veda meistriškumo kursus.

Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Trukmė: 6 ak. val.
Kaina: 15 eur.
Atsiskaitomoji sąskaita: LT 57 7044 0600 0155 2624
Mokėjimą prašome atlikti iki gruodžio 3 d.

Registracija vyks iki 2021 m. gruodžio 3 d.
Registracija: https://forms.gle/DeGqd7NKXknHnQwr6

E. Kirsfelds_afisa

Daugiau straipsnių...

  1. Nuotolinis seminaras „Body Mapping“ technika ir jos pritaikymo galimybės meniniame ugdyme
  2. Seminaras „Muzikinės minties raiška ir parankinės įtaigaus interpretavimo priemonės“
  3. Tarptautinė nuotolinė metodinė konferencija „Grojimo pučiamaisiais instrumentais ugdymo ir atlikimo aktualijos“
  4. Seminaras „Choro dirigavimo mokymo parengiamasis laikotarpis“
  5. Nuotoliniai fortepijono meistriškumo kursai
  6. Menininkės Rūtos Spelskytės paskaita „Gyvų organizmų medžiagos“
  7. Nuotoliniai Prof. Jurgio Karnavičiaus fortepijono meistriškumo kursai
  8. Paskaita „Kopijavimas mene: atvejo analizė“
  9. Nuotolinė paskaita „NFT: naujas kolekcionavimas ar sena kvailystė?“
  10. Paskaita „Mokymosi motyvacijos skatinimas ir palaikymas”
  11. Bendrasis fortepijonas: poreikis ar būtinybė
  12. Nuotolinė Austėjos Pečeliūnienės ir Dainiaus Jakučionio paskaita
  13. Nuotoliniai mokymai „Interaktyvi nuotolinė pamoka: priemonės ir patarimai“
  14. VISA TIESA APIE AKOMPANAVIMĄ
  15. Meistriškumo kursai „Atlikimo technikos formavimo ypatumai griežiant violončele“
  16. Fleitos meistriškumo kursai
  17. Dr. Vytauto Giedraičio seminaras „Individualumo ugdymas ansamblyje“
  18. Paskaita „Riešo kanalo sindromas“
  19. Valja Kaido (Estija) smuiko meistriškumo kursai
  20. Seminaras „Kaip išmokyti griežti smuiku?“ ir meistriškumo kursai
  21. Seminaras „Septynios pagrindinės garso spalvos ir jų sukūrimo technika“ ir meistriškumo kursai
  22. Klasikinės improvizacijos paskaita ir meistriškumo kursai
  23. Profesoriaus P. Geniušo fortepijono meistriškumo kursai
  24. Seminaras ir meistriškumo pamokos
  25. Jaunųjų pianistų fortepijoninės technikos įgūdžių formavimas
  26. Bendrojo fortepijono dalyko integravimas į mokinio muzikinio ugdymo sistemos visumą
  27. Mokinio pažinimas, ugdymo proceso ir jo sudėtinių dalių pritaikymas
  28. Fortepijono siela – meistras, derintojas, pianistas
  29. Šokio ugdymas: tradicija ir alternatyvos
  30. Muzika ir smegenys. Scenos baimė
  31. Harmonijos ABC
  32. Paroda
  33. Paskaita

Rėmėjai

Kunigas daktaras
Hans Friedrich Fischer

Karoso logo

 

Ponia Valdereza Lenktaitis